نصب بنر و تابلو در ارتفاع

یکی از روش های تبلیغاتی که حتی بیشتر از تبلیغات رادیویی و تلویزیونی یا همان تبلیغات رسانه ای جواب می دهد، تبلیغات محیطی است. در این روش، تابلوها و یا بنرهایی را بر روی دیوار، در بالای ساختمان، یا در بالای معابر و پل های هوایی نصب می کنند و در نتیجه، چشم افراد اعم از پیاده یا سوار به طور ناخودآگاه به آن ها می افتد و در گذر زمان وقتی که دفعات این دیدن ها تکرار می شود، آن اسم شرکت یا فرد یا جمله های عبرت آموز در اذهان باقی می ماند. نصب بنر و تابلو در ارتفاع ، از جمله اقداماتی است که توسط شرکت های خدمات ساختمانی به افراد و شرکت ها ارائه می شود.

نصب بنر و تابلو در ارتفاع

انواع تابلوهای تبلیغاتی کدامند؟

نصب بنر و تابلو در ارتفاع، شامل تابلوهای فلکسی، کامپوزیتی، اس ام دی، تابلوی اعلانات و به طور کلی همگی انواع تابلوهای تبلیغاتی نوری و غیر نوری می باشد. شما می توانید از شرکت های خدمات ساختمانی برای نصب تابلو ها و بنرها و یا تعمیر و یا تعویض آن ها استفاده بکنید.

از چه روش هایی برای نصب بنر و تابلو در ارتفاع استفاده می شود

برای نصب بنر و تابلو در ارتفاع ، از بالابر، کلایمر، جرثقیل و داربست استفاده می شود اما امروزه استفاده از طناب راپل، جایگزین همه این روش های قدیمی شده است. فرض کنید که می خواهید تابلو یا بنری را از طریق داربست در ارتفاع نصب کنید. اول باید این داربست را اجاره کنید، به محل مورد نظرتان حمل و منتقل کنید، میله های داربست را به همدیگر وصل کنید

نصب بنر و تابلو در ارتفاع

 

نصب بنر و تابلو در ارتفاع با طناب

کار نصبتان را انجام دهید، مجددا داربست را جمع کنید و به محلی که آن را اجاره کرده اید، تحویل بدهید. این کار باعث می شود که پروسه نصب بنر و تابلو در ارتفاع برای شما زمان بر شود و به هزینه بیشتری نیاز پیدا کند، از طرف دیگر نمی توانید منکر خطراتی که در نصب بنر یا تابلو در این روش وجود دارد، بشوید. اما استفاده از طناب، از همه روش ها ایمن تر، سریع تر و ارزان تر است.

پرسنلی که نصب بنر و تابلو در ارتفاع را بر عهده دارند، باید از آئین نامه ای که برای نحوه نصب تابلو در سطح شهر وجود دارد، با خبر باشند:

نصب بنر و تابلو در ارتفاع بدون داربست

• اگر که می خواهید تابلویی را به دیوار نصب کنید، خود تابلو نباید از دیوار بزرگ تر باشد و هر ضلع آن هم باید حداقل ۲۵ سانتیمتر از لبه های دیوار فاصله داشته باشد.
• از نصب تابلو بر روی تراس ها و سطوح شیب دار، خودداری شود.
• فاصله تابلوها از کف زمین باید بیشتر از ۳۰ سانتیمتر باشد.
• فاصله ای که تابلو از ساختمان دارد، نباید از نصف ارتفاع تابلو کمتر باشد.
• تابلو یا بنر را بر روی طرح های دیگر نباید نصب کرد.
• اگر که سایز تابلو بیشتر از یک متر مربع باشد، نباید در فاصله ای کمتر از ده متری ساختمان آن را نصب نمود.
• تابلوهای عمومی را باید بالاتر از دیوار نصب کرد و هیچ وقت نباید پیشروی آن به داخل پیاده رو، از یک دهم عرض خیابان بیشتر باشد.

ساب زدن سنگ