نماشویی با طناب چه تفاوت هایی با روش های دیگر دارد ?

در ابتدا شاید بهتر باشد مقدمه ای از دسترسی به نمای ساختمان با داربست  آورده شود.

دسترسی به نما با داربست به دلیل ایستاده بودن آن ممکن است باعث اشغال قسمتی از پیاده رو و یا خیابان شده و حتی رفت و آمد جلوی ساختمان را نیز مختل کند .

به علاوه هزینه هایی که برای نصب و اجاره و جمع آوری داربست به عمل می آورد بسیار ممکن است در یک نما که ممکن است نمای نسبتا مرتفع را دارا بوده بسیار با راپل کاری اختلاف هزینه داشته و اتلاف سرمایه به عمل آورد.

بنابر نکته های ذکر شده می توان نتیجه گیری کرد نماشویی با طناب اگر درست انجام گردد می تواند به طور نسبی سریع تر و با ایمنی بیشتر و مطمئن تر و نیز کم هزینه تر عمل نموده

چگونگی نصب و شروع نماشویی با طناب

در شروع عمل کار در ارتفاع و نماشویی ساختمان بدون داربست ابتدا باید ابزار اصلی این کار یعنی طناب در بالای ساختمان با توجه به تشخیص و تجربه نماشو به قسمتی محکم شده و پس از اطمینان از نصب صحیح و استحکام آن فرآیند شستشو آغاز گردد .

نماشویی با طناب و بدون داربست
نماشویی با طناب

 

تمیز کردن پنجره از بیرون ساختمان با دسترسی راپل : (rope access)

از دیگر کاربرد های راپل می تواند برای تمیز کردن پنجره هایی باشد که دسترسی از داخل به قسمت بیرونی آن دشوار می باشد در این مرد نیز یک تکنسین نماشویی با طناب به آسانی و به سریع جرم های پنجره را از بین برده و به خوبی پنجره ها پاکیزه شود.

تعمیرات نمای ساختمان با طناب :

از دیگر وظیفه های این تکنسین می تواند تعمیر کردن مشکلاتی که در نمای ساختمان به وجود می آید از جمله نصب سنگ های افتاده از نما و پیچ و رولپلاک نما و رنگ آمیزی نما و … باشد.

نصب حرفه ای و برجسته  بنر در ارتفاع با تکنیک و شیوه ی طناب و راپل :

در زندگی شهری خیلی اوقات برای بهتر دیده شدن بنز ها و اعلامیه ها در سطح شهری نیاز است این اطلاعیه ها در نقاط با ارتفاع بالا از جمله قیمت های سخت و مرتفع ساختمان و یا جلوی پل و یا سایر قسمت های با دسترسی سخت نصب گردد که خدمات نماشویی با طناب و کار در ارتفاع شرکت ما این گونه پروژه ها را نیز در سایر نقاط تهران و کرج و.. انجام می  دهد.

برخی از خدمات مرتبط :

شستشوی نمای ساختمان – جرم گیری نمای ساختمان – شستن نما – نماشویی چیست -نماشوئی – نما شویی – کار در ارتفاع  – راپل کار – نماشو – شست و شوی نمای ساختمان