نماشویی بدون داربست (نماشویی با طناب )

شستن نمای ساختمان با ارتفاع بسیار بالا مثلا یک برج سی طبقه شاید در نگاه اول بسیار دشوار و سخت تظاهر کند و اگر قرار باشد داربست نصب شود و نماشویی با آن صورت گیرد شاید بسیار هزینه بر بوده و خطرات آن برای مثال خطر سقوط بسیار نگران کننده باشد بنابراین امروزه تکنیک نماشویی بدون داربست و نماشویی با طناب به دلیل امنیت بیشتری که می تواند دا شته باشد و نیز نداشتن هزینه نصب داربست  فلزی شاید جایگزین بسیار مناسبی باشد و نیز از دشواری کار بکاهد .

تکنیک نماشویی با طناب یا ریسمان

سوال :چگونه یک طناب می تواند جایگزین برای داربست فلزی مقاوم شود ?!

پاسخ : طناب نماشویی مسلما با ید استحکام و دوام مطمئنه و بابایی داشته باشد تا در حین کار پاره نشود و ساختار آن متناسب با این شغل باشد و با محکم شدن کامل امر کار در ارتفاع را ممکن سازد.

 

شستشوی نمای ساختمان بدون داربست

نماشویی بدون داربست

لایه برداری جرم های چند ساله از روی نما با نماشویی با داربست یا با نماشویی با طناب ما :

گهگاه جرم های سطح نما به قدری زیاد شده و کهنه و قدیمی می  شو د که به شکل لایه ای روی سنگ نما در آمده و روی آن می نشیند که برای رفع این جرم منسوخ با استفاده از دستگاه نماشویی و موادی همچون سیلیس نماشویی می  توان آن را کنار زده و برطرف کرد.

نماشویی بدون داربست گاها در نمای با ارتفاع کم می توان شست و شوی نما را از سطح زمین و بدون بالا رفتن حتی پله ای انجام داد ولی گاها شرایط به گونه ایست که یک نردبان و یا چهارپایه بلند نیاز می باشد ولی عمده ای از کاربری نماشویی بدون داربست , نماشویی با طناب می  باشد.

شستشوی نمای ساختمان بدون داربست
نماشویی بدون داربست

تفاوت لایه برداری در نماشویی با کفسابی

لایه برداری در نماشویی با وسیله ی سیلیس و آب پر فشار و برای جرم گیری های سطحی ولی لایه برداری در عمل کف سابی برای از بین رفتن نا ترازی و هموار نبودن و یکدست شدن سنگ های کف می تواند دلیل داشته باشد.

کدام گزینه ی مناسبی است ? تعویض سنگ نما با کهنه شدن زیاد و یا جرم گیری دقیق و عمیق با واسطه نماشویی بدون داربست ?

پاسخ با توجه به موقعیت و جزئیات نمای ساختمان می تواند متفاوت باشد ولی در مواردی که بهینه سازی مالی و هزینه مهم باشد می تواند با شستن نما و ترمیم آن مقدار نسبتا زیادی از پول را صرفه جویی کرد.

نماشویی بدون داربست نماشویی با طناب

قیمت نماشویی بدون دابست

هزینه نماشویی با طناب نیز طبق معیار های مثل اندازه ی نمای ساختمان ، تعداد سیلیس ها و ماسه های مصرفی در کار ، ابعاد و اندازه ی نمای کار شده ، شاخص هایی چون کمی یا زیاد بودن چرک و کثیفی نمای ساختمان نیز در این عرصه بی تاثیر نیست

کلمات مشابه :

شستن نما / نماشویی ساختمان /نماشویی در تهران / نماشویی در کرج / نماشویی در البرز / شست و شوی نما / کار در ارتفاع / پیچ و رولپلاک نما / نماشور /نماشوی