نماشویی در تهران

آلودگی هوا در تهران احتیاج ساختمان ها به نماشویی در تهران را افزایش داده است.

نماشویی با طناب

نماشویی در تهران

پوشش سطحی ساختمان ها یا همان نمای یک ساختمان پس از گذشت چند سال از عمر خود احتیاج به شست و شو و همچنین ترمیم دارند.

عواملی مثل آلودگی زیاد هوا، گرد و خاک های داخل هوا و همچنین باران های اسیدی باعث کثیفی سطح سنگ و همچنین کدر کردن نما می شوند.

در شهر تهران بدلیل وجود تمامی عوامل تاثیر گذار بر روی سنگ، مخصوصا آلودگی هوا که در سال بیش از ۳۵۰ روز می باشد احتیاج به نماشویی ساختمان ها را بیشتر کرده و در مدت زمان کمتری ساختمان ها باید نمای خود را شست و شو کنند.

نماشویی در تمامی نقاط تهران

ما با داشتن تیم های نماشویی در نقاط مختلف شهر تهران در کمترین زمان ممکن می توانیم کلیه خدمات نماشویی شما همشهریان عزیز را انجام بدهیم، همچنین قابل ذکر است که تمامی کادر ما کاملا آموزش دیده و حرفه ای هستند و با تجربه بالا در این کار دشوار می توانند بهترین نماشویی ممکن را در کمترین زمان به شما تحویل دهند.

نماشویی آجر

نماشویی یکی از سخت ترین کارها محسوب می شود، زیرا شخصی که شست و شوی پوشش ساختمان شما را بر عهده دارد باید شستن سنگ را در ارتفاع و در حالی که معلق است انجام دهد، پس واضح است که اگر از اشخاص حرفه ای و با تجربه استفاده نکنید ممکن است هم برای شما مشکل بوجود بیاید و هم کسی که می خواهد نمای ساختمان را نماشویی کند.

نماشویی در تهران با طناب

مناسب ترین روش برای شست و شوی نمای یک ساختمان استفاده از طناب است، نماشو در کمترین زمان ممکن طناب را از بالای ساختمان محکم کرده و معمولا با دستگاه واتر جت شروع به شست و شوی پوشش ساختمان از بالا به پایین می کند و در انتهای کار نیز فقط طناب را جمع کرده و کار به اتمام می رسد، روش های دیگری نیز وجود دارد مثل استفاده از داربست، این روش بسیار زمان بر و همچنین هزینه بیشتری برای کارفرما دارد.

بهترین نتیجه را از حرفه ای ها بخواهید.