کفسابی

کفسابی چیست

کفسابی چیست ?

کفسابی از کارهایی است که گستره ای از چند شغل باشد اما یکی از کاربری های اصلی آن که کفسابی سنگ می باشد می تواند به مجموعه ای از عملیات و فرآیند ها باشد که بر روی سنگ اجراسازی شود تا سنگ کفی با کیفیت مطلوب و دلپسند و زیبا ایجاد شود .

سنگ سابی چیست ?

البته یکی دیگر از اسم های پر کارد کفسابی , سنگسابی می باشد و این دو نام معمولا می تواند در مورد یک شغل اصراف شود و نه شغل های مجزا و جدا از هم.

ساب زدن سنگ کف چیست ? و در مورد چه سنگ هایی کاربرد دارد?

کفسابی معمولا  می تواند در مورد بسیاری از سنگ ها از جمله سنگ های صلصالی , دهبید , سنگ پر کاربرد تراورتن , دهبید , خوی , گرانیت , آباده , سنگ چینی و مرمر و حتی موزاییک و بتن و نوعی از کفسابی در سرامیک انجام شود .

البته کفسابی نیاز به اجرای تخصصی دارد و باید ساب زنی اختصاصی انجام شود و کفسابی سرامیک به سبک خاص سرامیک و کفسابی موزاییک نیز همچنین و کفسابی گرانیت با اصول منطبق با جنس گرانیت و نیز کفسابی سنگ چینی نیز متناسب با جنس آن انجام شود. در واقع این گونه معنی کفسابی تخصصی تحقق می یابد.

 

 

کفسابی چیست

زیاد شدن استفاده از خدمات کفسابی :

کفسابی امروزه کاربری فراوانی پیدا کرده چرا که اگر به روش درست و خوب اجرا شود هم میتواند نقش محافظتی و پیشگیرانه از سنگ در مقابل آسیب ها به سنگ داشته باشد و هم با نقش ترمیمی خود در بازسازی و ترمیم سنگ آسیب دیده و یا سنگ کهنه و مات شده داشته باشد .

انواع کفسابی به لحاظ شرایط کار : (انواع کفسابی چیست )

کفسابی کفی که ساب نخورده :کفی که قبلا ساب نخورده و اولین بار است که میخواهد ساب بخورد به چون نیاز به ساب زبر اولیه دارد زمان بیشتری ممکن است طول کشیده و هزینه بیشتری داشته باشد.

کفسابی کفپوشی که یک یا چند بار ساب خورده : این نوع کف پوش چون ساب زبر اولیه اش انجام شده و نیاز به ساب با لقمه های نرم تر برای براقیت مجدد و بازگردانی کیفیت اولیه دارد مهمولا در زمان کم تر نسبت به کف ساب نخورده و با قیمت کم تری انجام شود.

البته نوعی دیگر از ساب وجود دارد که اصلا ارتباطی به ساب خوردن یا نخوردن ندارد چون لایه برداری ندارد و کاری به هموار نبودن کف پوش ندارد و فقط جرم گیری سطحی انجام می دهد و از سطح کف آلودگی ها و کثیفی ها را می زداید.

 

 

kafadmin

Share
Published by
kafadmin

Recent Posts

سمساری در نواب جیحون

سمساری در اکثر نقاط تهران بخصوص مناطق نواب ، جیحون .  سمساری شما اغلب چه…

1 سال ago

خریدار یخچال ساید بای ساید دست دوم سالم و خراب

بهترین خریدار یخچال های دست دوم سالم ، خراب ، موتور سوخته ، برد سوخته…

2 سال ago

سمساری در جردن

خریدار لباسشویی یخچال دست دوم سالم خراب در جردن سمساری در جردن ,  خریدار ضایعات…

2 سال ago

خریدار خودرو تصادفی

خریدار خودرو تصادفی و چپی

2 سال ago

خریدار شیرآلات بهداشتی دست دوم

خریدار شیرآلات برنجی  با سلام مجموعه ما خریدار شیرآلات برنجی در تمامی سایزها و برندها…

2 سال ago

سمساری در ونک

شماره تلفن سمساری در ونک  خدمات سمساری در ونک کار خود را به صورت اینترنتی…

2 سال ago