نماشویی و کار در ارتفاع

نماشویی ساختمان ها و برج های مرتفع با بیش از ده سال سابقه درخشان و همچنین انجام پروژه های بزرگ نماشویی در تهران.

نماشویی و کار در ارتفاع

تخصص در نماشویی ساختمان

شست و شوی نمای ساختمان یکی از سخت ترین و خطرناک ترین شغل های ممکن می باشد، برای انجام این عملیات شخصی که نماشویی را انجام می دهد معمولا با استفاده از طناب از بالای ساختمان آویزان شده و با استفاده از دستگاه های واتر جت و یا دیگر وسایل شروع به انجام شست و شوی نمای ساختمان می کند.

به همین دلیل حتما نماشویی ساختمان خود را به کسانی بدهید که با تجریه بوده و در این کار محارت کافی را دارند، اگر شخصی که این کار را انجام می دهد در کار خود وارد نباشد و خدایی ناکرده اتفاقی برای آن شخص بیافتد دیگر خسارات به جا مانده از این اتفاقات را نمی شود جبران نمود و غیر از مسائل حقوقی که برای شما خواهد داشت مسائل روانی نیز در آن درگیر می شود.

تمامی کسانی که در این حوزه تخصص واقعی و تجربه طولانی دارند می دانند که در ابتدای کار نماشویی باید از امنیت کار مطمئن شد، به این معنا که در ابتدا هم باید طناب ها چک شود و هم استحکام نمای ساختمان، که در میان کار باعث ایجاد خسارات جانی یا مالی نشود.

ممکن است قسمتی از نمای ساختمان بدلیل گذر زمان استحکام کافی را برای فشار آب موتور جت نداشته باشد و در هنگام شست و شو از ساختمان جدا شود، به همین دلیل در ابتدای کار حتما باید از استحکام پوشش نمای ساختمان اطمینان حاصل کنند.

هزینه نماشویی ساختمان

هزینه نماشویی ساختمان به ارتفاع ساختمان میزان کثیفی ، نوع پوشش نما و همچنین استحکام نما بستگی دارد به همین دلیل قبل برای اطلاع دقیق از هزینه نماشویی باید بصورت مستقیم با شرکت تماس حاصل فرمایید و در صورت نیاز کارشناسان شرکت به محل شما اعزام شوندو هزینه، همچنین زمان انجام کار را بصورت دقیق به شما اطلاع بدهند.