سنگسابی و کفسابی در تهران :

استان تهران از استان هایی است که به علت ساخت و ساز هایی که دارد و نیز ساختمان ها و مراکز صنعتی که دارد سنگ سابی و  کفسابی سنگ در آن کاربرد فراوانی دارد .

مراکز صنعتی , تجاری و  مسکونی , مغازه های پاساژ , پارکینگ ها و کارخانه ها و سوله ها از مواردی هستند که در استان تهران در مورد هر کدام گاها , واقعا کفسابی ضرورت می یابد تا براساس نیاز سنگ مشکل آن برطرف سازی شود.

نماشویی در تهران :

وجود برج ها  و ساختمان های مرتفع نیز در تهران که آلودگی های صنعتی و ماشینی زیادی نیز وجود دا رد باعث افزایش کاربرد عمل نماشویی در تهران برای پاکسازی آلودگی ها و کثیفی های نما می باشد.

سنگسابی و کفسابی تهران
کفسابی در تهران

شیشه ای کردن سنگ:

اصلاح شیشه ای کردن سنگ امروزه در شغل سنگ سابی و کفسابی اصلاح بسیار آشنا و شناخته شده ای ا ست  که برای انجام آن  ابزارها و لقمه های ایتالیایی در آن آن را به خوبی ساب زده شود می تواند تغییر بسیار زیاد و موثری در برایت و شیشه ای کردن سنگ داشته باشد.

سنگسابی کف های لوکس و گران قیمت :

در خدمات کفسابی در تهران گاها سنگ های گران قیمت و لوکسی وجود دارد که به لحاظ جنس و کیفیت سنگ خوب و عالی هستند ولی چون قسمت رویی سنگ جلوه ی خوبی ندارد و پس از گذشت مدت زمانی جلوه ی اولیه را از دست داده آنچنان چنگی به دل نمی زند و زیبایی و نمایی که باید داشته باشد را ندارد که در این موارد نیز این شرکت کفسابی در تهران این خدمات را ارائه می دهد و مفتخر است که این خدمات را در نقطه خاصی از تهران انجام نمی دهد بلکه در سراسر تهران و شهرستان های تهران انجام می  دهد.

 

کفسابی در شمال و جنوب  تهران   – سنگسابی و کف سابی در شرق و غرب تهران -کفسابی در مرکز تهران – خدمات کفسابی در تجریش و نیاوران و جنت آباد شمالی و جنوبی -ساب زنی سنگ و کفسابی در قیطریه و مرزداران و پونک -سنگ سابی ساختمان و کف سابی در اسلامشهر و پرند و رباط کریم

کفسابی و ساب سنگ در شهریار و ملارد و شمس آباد – کفسابی در در مینی سیتی و تهرانپارس و شمیرانات و دربند -کفسابی سنگ درخیابان  انقلاب و آزادی و ۳۰متری جی و نعمت آباد و یافت آباد تهران -سنگ سابی و کف سابی در تهرانسر و حکیمیه و نارمک و بلوار فردوس تهران