از بین بردن اثر جرم گیر ، جوهرنمک

جوهر نمک -سرکه – اسید – و حتی برخی مواد خوراکی از جمله آبلیمو اگر به اشتباه روی سرامیک و یا سنگ بریزد ممکن است باعث ایجاد لکه هایی شود که چهره ی سنگ را ناخوشایند کرده و نمای زشتی به سنگ بدهد .

در موارد متعددی از این موارد معمولا این مواد محتوی اسید اصطلاحا باعث سوزاندن لایه ای از سنگ می شود که این نمای نامتعارف را به سنگ می دهد.

از بین بردن لکه آبلیمو از روی سنگ

اشتباهات اغلب خانم ها در هنگام اشپزی این است که دقت نمی کنند و شیشه آبلیمو را محکم نمی گیرند و دقت نمی کنند و از دستشان افتاده و روی سنگ آشپزخانه یا راه راهرو ها ریخته و از ما راهنمایی هایی می خواهند که خودشان این لکه ها را از بین ببرند که چنین چیزی امکان پذیر نیست و فقط این کار با سنگ سابی و کف سابی قابل پاک شدن است

در این موارد کفسابی و لایه برداری صحیح سنگ می تواند در برگرداندن چهره اولیه سنگ کارساز باشد به گونه ای که ابتدا با ساب های لایه بردار که برای از بین بردن لکه از روی سنگ می تواند باشد به کاربرده شو د و سپس ادامه ی مراحل ساب زده شود تا سنگ نوسازی شود.

از بین بردن لکه جرم گیر از روی سنگ

از بین بردن لکه سرکه از روی سنگ

چگونه این اتفاق ناخوشایند می افتد ؟ برای خود بند پیش آمده که مادرم در هنگام درست کردن ترشی به اشتباه اضافی یا باقیمانده سرکه را روی موزاییک یا موئیک حیاطمان ریخت که بعد از یک لکه ی نسبتا بزرگ بجای گذاشت که تاکنون برای رفع آن اقداماتی را انجام نداده ایم باید در اولین فرصت به کمک دستگاه تک فاز سنگسابی و لقمه های مخصوص آن رفع اشکال کنیم انشاالله

از کاربرد های فراوان سنگسابی و کفسابی از بین بردن لکه هایی است که روی سنگ وجود دارد و به روش معمول پاک نمی شوند می باشد.

ساب زدن سنگ

مراقبت از سنگ و اقدامات پیشگیرانه برای محافظت از سنگ در مقابل آسیب

***برای نظافت و تمیز کردن سنگ می توان از شوینده ها و محلول های ملایم و طبیعی تر استفاده کرد زیرا شوینده های اسیدی  قوی و جوهر نمک ممکن است آسیب زیادی به سنگ وارد کنند.

***هنگام برش دادن گوشت و مواد خوراکی تماس مستقیم چاقو با سنگ ممکن است خش هایی روی سنگ ایجاد کند که برای جلوگیری از این عمل می توان از تخته برش استفاده کرد.

تاثیر اسید بر سنگ مرمر

دوستان سوال می کنند که از واکنش جوهرنمک با سنگ مرمر چه گازی تولید می شود از نظر علمی بخواهید این عمل را بررسی کنید شاید چندین ساعت یا چندین روز زمان ببرد تا به نتیجه ای برسید

***برای جلوگیری از افتادن خراش و رد ظرف از قرار دادن مستقیم اجسام داغ همچون چای و کتری داغ روی سنگ با استفاده از زیر ظروف های های کاربردی همچون سینی و نعلبکی جلوگیری کرد.

از بین بردن لکه جرم گیر از روی سنگ

لکه آبلیمو و سرکه روی سنگ

داشتن شناخت کافی از جنس سنگ و مقاومت آن نیز می تواند در نگه داری و مراقبت سنگ کمک زیادی کند زیرا آسیب پذیری و مقاومت سنگ ها با هم فرق می کند برای مثال گرانیت از دسته سنگ های نسبتا سخت و بسیاری از سرامیک ها نسبت به خیلی از سنگ ها مقاومت کمتری می توانند داشته باشند.

روش های فوری از بین بردن لکه از روی سنگ ؟ کف سابی صدف ساب اگر لکه های قدیمی پاک نشد هرگز از سرکه یا شوینده های اسیدی یا سفیدکننده های قوی استفاده نکنید. شاید در نگاه اول لکه را پاک کنند و مشکلی دیده نشود. اما بر اثر تردد سیاه و زود به زود کثیف خواهد شد

از بین بردن لکه اسید روی سنگ نی نی سایت
چگونه لکه آبلیمو را از روی سنگ پاک کنیم & از بین بردن لکه جوهر نمک روی سنگ &نحوه پاک کردن لکه از روی سنگ
ریختن اسید روی سرامیک
http://kafsabipaaak.ir › از-بین-بردن-ل…
لکه جوهر نمک روی سنگ | از بین بردن جرم از روی سنگ | پاک کردن جرم سنگ | آبلیمو

از بین بردن اثر جوهر نمک از روی سنگ -تمیز کردن سنگ کف با روش های مناسب -چگونه لکه جوهر نمک را از روی سنگ و سرامیک از بین برده و پاک کنم-لکه آب لیمو روی سنگ کف و کف سابی – زیباسازی سنگ کف با سنگ سابی و کف سابی-اثر اسید روی سنگ مرمر -پاک کردن لکه جرم گیر از روی سنگ با کف سابی لکه گیری سنگ-جوهر نمک روی سنگ