خدمات کفسابی

حتما روز اولی که کف ساختمان خودتان را سنگ یا سرامیک کرده اید، حسابی از تمیزی و شفافیت آن لذت برده اید اما چند سالی که می گذرد، به دنبال تابیدن نور خورشید به آن ها و همچنین در اثر بارش باران و نشستن گرد و غبار، کدر می شوند. اگر دوست دارید که ظاهر موازئیک یا سنگ کف ساختمانتان را دوباره مثل همان روز اولش مشاهده کنید، باید از خدمات کفسابی کمک بگیرید.

خدمات کفسابی، شامل چه چیزهایی می شود؟

شما می توانید برای کف سابی منازل، حیاط، پارکینگ، نرده راه پله ها و آسانسور، ادارات، بیمارستان ها، هتل ها و پاساژها از خدمات کفسابی کمک بگیرید. فرقی نمی کند که جنس سطح مورد نظر شما از بتن، گرانیت، یا سنگ های ساده و یا حساس باشد. خدمات کفسابی، به کلیه وسایل لازم برای ساب زدن این گونه سطوح، مجهز است.

خدمات کفسابی برای شما چه کار می کند؟

طی فرآیند کفسابی، هر گونه پستی و بندی و زبری ای که در کف وجود دارد، از بین برده می شود. همچنین کلیه جرم ها و لکه های کف پاک می شوند و یک سطح صیقلی و شفاف باقی می ماند. این یک کار کاملا تخصصی است و لازم است فردی که خدمات کفسابی را انجام می دهد، از دانش و مهارت کافی برخوردار باشد. این کار با استفاده از دستگاه های خاصی انجام می شود که شامل کفساب و دیسک هستند. گاهی هم می توان از پدهای الماس استفاده نمود که دقیقا مثل کاغذهای سنباده عمل می کنند.

خدمات کف سابی و سنگسابی

خدمات کفسابی به چند روش انجام می شوند؟

در یک تقسیم بندی کلی، خدمات کفسابی از طریق ۲ روش خشک و تر انجام می شوند. در هر دو روش، در ابتدا ساب زنی با بیشترین شدت انجام می شود؛ سپس در هر مرحله، شدت ساب زدن کاهش می یابد به طوری که در مرحله آخر، فقط از یک سری پدهای نرم استفاده می کنیم تا سطوح را حسابی شفاف و صیقلی بکنیم.

۱- کفسابی به روش تر: از زمان های قدیم از همین روش برای کف سابی ساختمان استفاده می کردند. برای این به آن ” تر ” گفته می شود که در حین کفسابی، به سطح در حال کار آب پاشیده می شود تا هم باعث خنک کردن دستگاه بشود و هم این که سطح را لیزتر بکند و از اصطکاکی که وجود دارد بکاهد تا آسیبی به دستگاه وارد نشود. از طرف دیگر، این آب مانع از این می شود که گرد و غبار در فضا پخش بشود و تنفس را مشکل بکند. همان طور که گفتیم، به علت لیزتر شدن سطح در این روش، سرعت عملیات کفسابی، ۳ تا ۱۰ برابر بیشتر از روش های دیگر می شود. تنها مشکلی که این روش دارد، این است که ذرات پودری حاصل از کف سابی، با آب ترکیب می شوند و حالتی خمیری شکل پیدا می کند که در انتها باید آن ها را نیز پاک نمود.

سنگسابی

۲- کفسابی به روش خشک: از آن جایی که در این روش احتیاجی به آب وجود ندارد، خیلی در مصرف آب صرفه جویی می شود اما به علت آنکه گرد و غبار ناشی از آن در فضا پخش می شود، باید دستگاه هایی که در این روش به کار می روند، بتوانند این گرد و غبار را بمکند تا سلامتی افراد تهدید نشود.

کلمات مرتبط

شماره تلفن کف ساب ,  کفساب , کفساب سنگ  ۰۹۱۲۶۰۰۵۵۶۳

شماره تلفن کفساب و ساب زن و نماشو , سنگساب

کفسابی و نماشویی – و کفسابی چیست

خدمات سنگ سابی ( سنگسابی ) و کفسابی سنگ کف وساب زدن سنگ کف