نماشوی – نماشور – نماشو در تهران و کرج

نه تنها ساختمان هایی که چند سالی از عمرشان گذشته و آلودگی و گرد و غبار در منافذ نمای آن ها نفوذ کرده و باعث کدورت و تیرگی آن ها شده است نیاز به تمیز شدن توسط نماشوی دارند، بلکه حتی ساختمان های تازه ساز یا به عبارتی کلید نخورده هم گهگاه نیاز دارند که توسط نماشور، مورد نماشویی قرار بگیرند؛ چرا که لکه های سیمانی در هنگام ساخت به قسمت های مختلف نما چسبیده اند که نیاز به پاک شدن دارند. به ویژه در شهرهایی مثل تهران و کرج که به علت تردد زیاد اتومبیل ها، گرد و غبار و آلاینده های موجود در هوا بیشتر است، نیاز به نماشویی ساختمان بیشتر احساس می شود

نماشوی - نماشور - نماشو در تهران و کرج

نماشو چه کاری انجام می دهد

در نماشویی ساختمان، همان طور که از نامش هم معلوم است، نمای ساختمان توسط دستگاه هایی شسته می شود. نماشوی از دستگاه های مختلفی برای این کار استفاده می کند و بر حسب محل قرارگیری ساختمان و ار تفاع ساختمان، یکی از دو روش نماشویی با طناب راپل یا نماشویی از طریق نصب داربست را انتخاب می کند. همچنین نماشور می تواند سنگ های ترک خورده نمای ساختمان شما و یا سنگ هایی که با گذشت زمان از قسمت های مختلف نمای ساختمان شما کنده شده و افتاده اند را تعمیر بکند و سنگ ها را مجددا از طریق پیچ و رولپلاک بر سر جای خودش ثابت و محکم بکند و روی این پیچ ها را هم با یک بتونه که همرنگ سنگ است، بپوشاند.

اگر که از نماشویی استفاده نکنیم چه اتفاقی می افتد؟

اول از همه این که در صورت عدم نماشویی ساختمان، جرم و دوده ها به خورد سنگ ها و آجرهای نما می روند و منظره زشتی را ایجاد می کنند و از طرف دیگر، وجود این آلاینده ها موجب می شود که خاصیت شکنندگی سنگ ها افزایش پیدا بکند و ریزش پیدا کنند و همین موجب می شود که شما برای تعمیر آن ها به زحمت بیافتید و متحمل هزینه هایی بیشتر از نماشویی بشوید.

نماشوی - نماشور - نماشو در تهران و کرج

{ نماشوی – نماشور – نماشو در تهران و کرج }

نماشو برای این کار از چه دستگاه هایی استفاده می کند؟
• سندبلاست
• واتر سندبلاست
• واتر جت
• سطل و تی
• اسید

اگر که آلاینده های معمولی به سطح ساختمان چسبیده باشند، استفاده از آب برای شستشو کافی است. اما در صورتی که این جرم ها به عمق سنگ یا آجر نمای ساختمان نفوذ کرده باشد، نماشو از مخلوط سیلیس و آب برای شستشو استفاده می کند. گاهی هم برای این که جرم ها را از روی سنگ هایی مثل گرانیت پاک بکنید، نیاز به استفاده از اسید پیدا می کنید که این روش کار، اسید شویی نامیده می شود.

مواد نانو چه استفاده ای دارند؟

برای این که ساختمان شما دیرتر نیاز به نماشویی مجدد پیدا کند، بعد از عملیات شستشوی نما به طرقی که در بالا ذکر کردیم، نماشور لایه ای از مواد نانو را بر روی سطح سنگی یا آجری نما می مالد. این مواد نانو خاصیت آب گریزی دارند و آلودگی بر روی آن ها باقی نمی ماند و نمی تواند به عمق سنگ یا آجر نفوذ کند و همین موجب می شود که پس از انجام نماشویی، نمای ساختمان شما برای مدت طولانی تری تمیز باقی بماند.

 

کلمات کلیدی مرتبط با  نماشوی – نماشور – نماشو در تهران و کرج  :

شستن نمای ساختمان , فروش نماشور ,  قیمت نماشور

نماشویی ساختمان با طناب , قیمت نماشویی

هزینه نماشویی