پولیش سنگ کف

آیا تا به حال عبارت ” پولیش سنگ کف ” به گوشتان خورده است؟ مدتی که از عمر سنگ های کف ساختمان می گذرد، دیگر آن درخشندگی و برق اولیه را در آن مشاهده نمی کنید و تعجب می کنید که چرا بر خلاف همیشه، دیگر سنگ های کف ساختمانتان با تی زدن با آب و کف و استفاده از مواد شوینده مختلف، برق نمی افتد. شاید عده ای باشند که در این میان شما را راهنمایی های نادرستی بکنند و مثلا پیشنهاد بدهند که از جوهر نمک، سرکه یا اسیدهای مختلف برای پاک کردن سنگ های کف استفاده کنید اما اکیدا به شما توصیه می کنیم که به حرف این قبیل افراد گوش ندهید وگرنه فقط شاهد لکه های تیره تر و کدرتری بر روی سنگ ها می شوید که منظره زشتی می سازند. اما راه چاره چیست؟ پاسخ شما این است: پولیش سنگ کف!

پولیش سنگ کف

پولیش سنگ کف چیست؟

همان طور که کفش های شما بعد از مدتی دستمال کشیدن و پاک کردن گرد و غبار، دیگر آن جلای اولیه را جز با واکس زدن پیدا نمی کنند، سنگ ها هم برای این که مجددا براق و صیقلی شوند و بتوانید از دیدن انعکاس نور در آن ها لذت ببرید، احتیاج به ماده ای مثل واکس کفش دارند که به آن پولیش می گویند . استفاده از پولیش سنگ کف، علاوه بر درخشان کردن سنگ هایتان، می آید منافذ و خلل و فرج ریز موجود در بافت سنگ ها که با چشم دیده نمی شوند را هم پر می کند و به آن خاصیت آب گریزی و جلا می دهد.

مراحل پولیش سنگ کف کدامند؟

در مرحله اول شما باید کف منزل یا ساختمان خودتان را از هر گونه گرد و غبار و آلاینده و چربی پاک بکنید و کاملا هم آن محل را از هر گونه آب و رطوبتی خشک نمایید. سپس یک تی که از جنس حوله است را بردارید و مقداری از مواد پولیش را با استفاده از آن بر روی چند متری از سطح پخش نمایید. حواستان باشد که در هر مرتبه این کار را فقط برای چند متر انجام بدهید که تا قبل از این که پولیش سنگ کف خشک شود، با کمک دستگاه پولیش، شروع به ساب زدن آن بکنید.

پولیش سنگ کف

واکس براق کننده سنگ

دستگاه پولیش، بدون این که از هیچ مقدار آبی استفاده کند، با فرچه نرمی که دارد، کف ساختمان را ساب میزند. در اتمام کار هم وقتی که کار دستگاه پولیش سنگ کف به پایان رسید، با استفاده از یک دستمال، شروع به مالش دادن کف ساختمان می کنیم. اگر که می خواهید بهترین نتیجه را از پولیش سنگ کف بگیرید، بهتر است که قبل از آن کفسابی انجام دهید و بعد از آن هم بر روی سطحتان از مواد نانو استفاده نمایید.‌ کفسابی ساختمان باعث می شود

جلا دادن سنگ کف

که هر گونه ناصافی ای که در سنگ وجود دارد از بین برود و هم چنین آن دسته از جرم ها و لکه هایی که به عمق پوشش کف شما فرو رفته اند، پاک شوند و لایه پایانی مواد نانو هم به شما کمک می کنند که سنگ شما برای مدت طولانی تری درخشان بماند و به این زودی ها نیاز به پولیش زدن سنگ مجدد پیدا نکند.

پولیش سنگ کف چه مزیت هایی دارد؟

• این کار به ویژه اگر به همراه ساب زدن سنگ کف انجام شود، موجب می شود که لایه ای از روی سنگ برداشته شود و شما نیازی به کندن سنگ ها و تعویض آن ها و صرف هزینه بالا نداشته باشید.
• اگر که برای پولیش سنگ کف از افراد حرفه ای و ماهر استفاده کنید، به علت استفاده از مواد با کیفیت و تکنیک های موثر، سنگ های کف ساختمان شما برای مدت طولانی تری درخشان باقی می مانند.
• اگر که قصد دارید خانه خودتان را بفروشید یا این که آن را اجاره دهید، با استفاده از این روش توجه خریداران را به زیبایی و براقی کف ساختمانتان جلب می نمایید.

سنگسابی سنگ سابی

• با استفاده ار این روش دیگر برای برق زدن کف، لزومی به تی زدن دائمی و خیس کردن آن نیست و در نتیجه، احتمال لیز خوردن شما بر روی سطح کاهش می یابد.مواد براق کننده سنگ و سرامیک نوعی از پولیشر ها است که توسط آن مقداری سنگ شفاف سازی می شود

دستگاه پولیش سنگ کف

پولیش سنگ دیوار & واکس سنگ قبر & برق انداختن سنگ کف & چگونه سنگ قبر را براق کنیم & روش جلا دادن سنگ مرمر & قیمت پودر پولیش سنگ & مواد شوینده سنگ & تمیز کردن موزاییک حیاط