کفسابی و نماشویی ساختمان :

کفسابی و نماشویی چه ارتباطی با هم دارد ؟

کفسابی نماشویی هر دو شاید از شغل هایی باشد که به نحوی با پاکیزگی و نظافت ساختمان در ارتباط و درگیر باشد به گونه ای که دستگاه کفسابی با کار کردن روی کف نظافت و زیبایی کف متزل و دستگاه نماشویی از جمله دستگاه واترسندپلاست و واترجت  برای زیبا شدن و جرم زدایی از نما و بخش بیرونی  ساختمان کاربرد داشته باشد.

این دو امر در ساختمان یعنی کفسابی و نماشویی گاهی در ساختمان هر دو در یک زمان نیاز به اجرا پیدا میکنند مثلا در روزهای خاص سال همچون در روزهای نزدیک نوروز که هم در نمای بیرونی و ظاهر ساختمان نیاز به مرتب سازی و ظاهر زیبا پپیدا می  شود و هم نمای و دکوراسیون داخلی ساختمان و از جمله کف ساختمان که می تواند سنگی , موزائیکی و یا چوبی بوده و در هر حالت با سنگ سابی و ساب زنی چشم انداز مطلوب و مورد نظر را پیدا کرده و زیبایی مطلوب را کسب کند.

 

کفسابی و نماشویی
کفسابی و نماشویی

نماشویی با طناب : ( نماشویی بدون داربست )

البته نماشویی و خدمات کار در ارتفاع امروزه به سمت مدرن شدن پیش می  رود

و برخلاف روش های سنتی که با استفاده از داربیست های مخصوص انجام می شد با استفاده از طناب مخصوص کار در ارتفاع و با استفاده از روش صخره نوردی که اگر به درستی انجام شود می تواند ایمنی خیلی بالایی داشته باشد می تواند انجام شود و پاکیزگی نمای ساختمان و زیبایی آن را به ارمغان بیاورد.

*البته ناگفته نماند که روش نماشویی با طناب و بدون دارست امروزه نیز کاربرد خیلی زیادی دار د و با رعایت ایمنی و داشتن تجربه و تخصص خوب این روش نیز در جای خود بسیار کاربردی می با شد.

***آیا دو کار کفسابی نماشویی در واقع یک شغل هست یا خیر؟

د‌و شغل کفسابی و نماشویی با این که می توانند هر کدام شغل مجزایی را تشکیل دهند اما معمولا در حیطه ی کار کفسابی شغل نماشویی ساختمان نیز ورود کرده و هر دو در کنار هم ایفای نقش کنند.

این شرکت کفسابی و نماشویی در تهران و شهرستان ها خدمات کفسابی نماشویی را با دستگاه های مرتبط با آن ها انجام می  رساند.

شماره تماس :  ۰۹۱۲۱۵۰۷۸۴۴

 

 

کلمات و keyword های مرتبط :

نماشویی بدون داربست – نماشویی با طناب

کفسابی و نماشویی پایتخت – کفسابی و سنگسابی رحمانی

خدمات کفسابی در تهران – جرم گیری سنگ – کفسابی عبدی

ساب زنی سنگ و بتون – نماشویی با طناب – نماشویی بدون داربست