خدمات کفسابی در تهران

خدمات کفسابی در تهران و حومه

خدمات کفسابی در تهران

با بوجود آمدن سازه های مدرن در تهران و استفاده هر چه بیشتر انواع پوشش های سنگی ، موزاییکی ، مرمریت، گرانیت و … سازنده ها برای جلا دادن به کف ساختمان نیز احتیاج به پیشرفت داشتن که نوع کفسابی مدرن که در حال حاضر وجود دارد بوجود آمد.

در کفسابی مدرن استفاده از دستگاه های کفسابی حرفه ای و مواد مورد نیاز برای هر نوع پوششی الزامی می باشد و دیگر مانند قدیم استفاده از اسید در این حرفه تقریبا از بین رفته زیرا اسید به پوشش کف بسیار آسیب می زند و باعث کم شدن عمر پوشش کف و سنگ ها می شود.

ابتدا دستگاه های مدرن کفسابی در ابتدا در مراکز بسیار بزرگ در تهران و بیمارستان های تهران استفاده میشد که علاوه بر کفسابی و جلا دادن به محیط در ضدعفونی کردن سطوح نیز نقش بسزایی داشتند.

هزینه کفسابی در تهران

باتوجه به اینکه خدمات کفسابی به تناسب متراژ و نوع طراحی نقشه واحد های مورد نظر متفاوت است نمیتوان قیمت پایه و یکسانی رو تعیین کرد چرا که برای هر محیط باید وسایل مربوط به آن محیط آماده باشد، همچنین نوع سنگ کف بدلیل متفاوت بودن مواد مصرفی همچنین تعداد دفعات کفسابی در هزینه کفسابی تاثیرگذار است.

برای دریافت قیمت دقیق بصورت مستقیم با ما تماس بگیرید.

چه زمانی از خدمات کفسابی استفاده کنیم؟

اصلی ترین نیاز به کف ساب زمانی حس می شود و باید صورت بگیرد که سطح کف در یک سطح قرار نگرفته باشد و دارای پستی وبلندی باشد، در واقع یعنی سنگ ها در یک سطح نمی باشند ، در این صورت لبه های بالایی و پایینی سنگ ها و یا موزاییک ها در یک سطح به صورت کاملا صاف نمی باشد، در این زمان بهترین کار برای صاف و صیقلی کردن سطح می توانید به راحتی کفسابی انجام دهید تا پوشش کف واحد کاملا یکدست شود.

سنگسابی در تهران

در موارد دیگر پس از کدر شدن پوشش کف نیز باید سنگسابی انجام شود تا با برداشتن یک لایه نازک از روی سنگ، کف واحد شما را مانند روز اول خود بکند.

نکته مهم* همشهریان عزیز به هیچ عنوان برای تمیز کردن پوشش کف ساختمان خود از اسید استفاده نکنید که به شدت به سطح سنگ آسیب رسانده و باعث کدر شدن و همچنین کم شدن عمر سنگ می شود.

کف سابی سنگ

قیمت کفسابی در تهران

هزینه و اجرت کفسابی و سنگسابی در تهران از متری ۲۰۰۰ هزار تومان شروع میشه و به متری ۱۰ هزار تومن ختم میشه

سوال میکنن که چرا انقد قیمت ها با هم فرق می کنن چی باعث میشه که انقدر قیمت ها متفاوت باشن  باید خدمت این دوستان گرامی بگم که نوسان قیمت ها به این که هزینه و قیمت کف شویی سنگ با دستگاه ساب زنی معمولا متری ۲ و ۳ هزار هستش سنگی که قبلا ساب خورده باشه معمولا از متری ۴ هزار تا ۶ هزار هستش

و سنگ فرشی تازه فرش شده باشد باید ساب زنی از شماره ی ۰۰ تا ۱۲۰۰۰ و تناکس ایتالیایی پایان داد