کفسابی راه پله و پاگرد

کفسابی راه  پله و پاگرد معمولا بخاطر کم بودن عرض سنگ پله ها از دستگاه کوچک باید استفاده شود و دیگر نمی توان از دستگاه های سه فازی که در داخل ساختمان استفاده می شود در بیرون نیز از همان دستگاه استفاده کرد.

کفسابی پله

در کفسابی پله و پاگرد از دستگاه ساب دستی استفاده می شود، که برای همین منظور ساخته و طراحی شده است و کفساب می تواند به راحتی پله ها را ساب زنی کند و بدون هیچ مشکلی سنگ پله و پایگرد را لایه برداری کرده و صیقل دهد.

کفسابی پله و پایگرد به مراتب سخت تر از قسمت های دیگر است و تخصص کفساب در کنار تجربه کافی وی می تواند یک نتیجه خوب را رقم بزند…

نگران خرابی کثیفی سنگ های منزل هتل کارخانه سواله آپارتمان و…خود  نباشید از بین بردن هر نوع لکه ای بخصوص جوهر نمک ، جای مواد مخرب مانند جرم گیر ، سفید کننده من ، وایتکس لیمو و هر نوع لکه، کدر و سیاه شدن و جرم گرفتگی با جدیدترین تکنولوژی را به ما بسپارید.
ترمیم خرابی، شکستگی، سوراخ شدگی، ترکیدگی، درزگیری و … با رزین خارجی هم رنگ سنگ

قیمت کفسابی راه پله

قیمت کف سابی راه پله از هر پله ده هزار تا ۱۵ هزار می باشد و هر پایگرد از ۵۰ هزار تا ۷۰ هزار می باشد بستگی به جنس سنگ پله و راهرو دارد.

کفسابی راه پله اهمیت زیادی دارد زیرا در ساختمان ها بیشتر از هر نقطه دیگری در دید افراد ساکن می باشد و به علت رفت و امد زیاد و همچنین گذر زمان بیشتر در معرض کثیفی و پستی و بلندی قرار دارد که مشکلات زیادی را به وجود می اورد.

ترمیم سنگ پله پاگرد

تیم کاری ما در زمینه کفسابی پله و پایگرد تخصص ویژه ای دارد و این موضوع به دلیل نیروی کار مجرب و کار ازموده در کنار دستگاه های مخصوص و لقمه سنگ های مربوط به ساب زنی پله ها می باشد.

برای کفسابی پله ها و پاگردهای خود می توانید با ما تماس بگیرید.

کفسابی پله و پایگردها در شش تا هشت ساب اجرایی می شود و کفساب در ابتدا با پرداخت کامل و لایه برداری سطح سنگ پله ها لقمه سنگ های مورد نیاز بعدی را به خورد سنگ می دهد تا پله ها علاوه بر یک دست و درخشان شدن، به خوبی درزگیری شوند.

سنگ ساب راه پله

سنگ ساب راه پله و پایگردها بدون شک نیاز اساسی هر ساختمان است که باید در اسرع وقت اجرا شود و زیبایی پله نمایانگر اعتبار ساختمان است.

بعد ساب دوم برای درزگیری پله و پایگردها از رزین استفاده می شود که علاوه بر گرفتن کامل درزها و ترمیم سنگ های تخریب شده باعث استحکام بالای سنگ پله ها و پایگردها می شود.‌

برای کفسابی پله و پایگرد حتما با تیم های متخصص تماس بگیرید.

قیمت سنگ سابی پله ها و ساب زدن سنگ پایگرد ،راهرو
سنگ پله
قیمت ساب زنی موزاییک & قیمت دستگاه کف ساب ایتالیایی
هزینه کف سابی پا & تعمیر سنگ راه پله & کفسابی موزاییک پارکینگ
پ

کفسابی پله ، راه پله و پاگردها با دو دستگاه مخصوص | تضمینی و با قیمت مناسب
قیمت کفسابی پله و پاگردهایتان را از ما بپرسید , آیا ساب سنگ پله ها با سایر بخش های ساختمان متفاوت است؟ هزینه آن چطور محاسبه می شود + فیلم
کفسابی راه پله چیست ؟؟ چه کاربرد و مزایایی دارد ؟ چه عواملی در قیمت کفسابی …
راه پله ساختمان با عبور و مرور زیاد جرم گرفته و سابیده میشود که با کفسابی راه پله میتوان به سادگی و هزینه کم … سنگسابی پله ترمیم سنگ پله

قیمت کفسابی راه پله & قیمت کفسابی سنگ
کفسابی سرویس بهداشتی & پولیش سنگ راه پله
کفسابی با سنگ فرز & کفسابی سرامیک